Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić

 Nowy silnik

(1/2) > >>

osael:
Witam,
tak się zastanawiałem czemu by nie przeportować Maszyny na darmowy i o wiele lepszy silnik?
Programiści napisali od nowa własny silnik (chwała im za to), ale jest on strasznie ograniczony i zbuggowany.

Czemu nie użyjecie silnika typu UDK, Unity czy Source?
Jeżeli wszystko jest wymodelowane w Maxie to import tego na nowy silnik nie będzie stanowić większego problemu.

Przykład na UDK:


Przykład Unity:
http://forum.unity3d.com/threads/45739-Train-along-track-need-to-calculate-perpendicular-direction

Przykład Source:
https://developer.valvesoftware.com/wiki/Trains

Za jednym zamachem macie większe możliwości kontroli i rozbudowy, międzynarodowy support, multiplayer(!), realistyczne oświetlenie, darmowe biblioteki gotowych modeli i tekstur i jeszcze więcej.
Wtedy ci którzy nie używają Maxa też mogliby dorzucać od siebie cegiełki bez utraty jakości czy siatki.

Sawi:
Pracę nad nowym silnikiem trwają od jakiegoś czasu, więc się już zastanawiać nie musisz.

osael:

--- Cytat: Sawi w 17 Stycznia 2013, 18:06:38 ---Pracę nad nowym silnikiem trwają od jakiegoś czasu, więc się już zastanawiać nie musisz.

--- Koniec cytatu ---
może więcej info? Był gdzieś o tym wątek?

Sawi:
Był wątek w którym pytano o SPT. Konkretnie ten http://eu07.pl/forum/index.php/topic,11222.msg107829.html#msg107829 Nie pytaj co, gdzie, kiedy i jak.
EDIT:
Poza tym nie ten dział. Teraz dopiero to zauważyłem ehhh.

MaciejM:
Ja zasugerowałem ten dział.

--- Cytuj ---Ogłoszenia o poszukiwaniu zdjęć, planów, osób do współpracy, itp. pomysły, konsultacje, ankiety.
--- Koniec cytatu ---

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod