Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Jak przyciemnić rozjazd?

(1/1)

MKUśniaki:
Witam, otóż mam problem z rozjazdem: http://eu07.pl/userfiles/21560/foto-roajazd.JPG. Jest za jasny a textura nie pasuję jak to naprawić?

Jeżyk:
Jest za jasny bo textura jest jasna, np. szyny na rozjeździe nie różnią się niczym w porównaniu do tych poza nim z tego co ja zauważyłem. Więc to nie problem światła tylko tex.

Maxiu:
Tutaj chodzi, o to że tekstura rozjazdu krzyżowego, powinna być rozjaśniona przyciemniona do poziomu, jasności terenu..

MaciejM:
W tym przypadku należy rozjaśnić trójkąty terenu. Przerabiałem to w E.Dobre (zima). W scenery/edobre_zima/teren.inc ostatnie dwa trójkąty to teren:

--- Kod: ---node 1000 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 255.0 255.0 255.0 specular: 229.5 229.5 229.5  endmaterial zima\snieg
1630.25 0.0 1250.93 0.0 1.0 0.0  -186.13 84.0565 end
1630.25 0.0 -420.2 0.0 1.0 0.0  -186.131 -83.0565 end
-2102.36 0.0 1250.93 0.0 1.0 0.0  187.131 84.0564
endtri

node 1000 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 255.0 255.0 255.0 specular: 229.5 229.5 229.5  endmaterial zima\snieg
-2102.36 0.0 -420.2 0.0 1.0 0.0  187.13 -83.0565 end
-2102.36 0.0 1250.93 0.0 1.0 0.0  187.131 84.0564 end
1630.25 0.0 -420.2 0.0 1.0 0.0  -186.131 -83.0565
endtri

--- Koniec kodu ---
Aby nie było zbyt ciemne diffuse musi być ustawione na wartość 255.0 255.0 255.0.


--- Kod: ---diffuse: 255.0 255.0 255.0
--- Koniec kodu ---
  Dodano: 01 Stycznia 2013, 21:06:17 I co do rozjazdu krzyżowego - jego tekstura to zima/snieg.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod