Zauważyłem, że niemal wszystkie przystanki na liniach dwutorowych w MaSzynie mają perony na zewnątrz torów. Chociaż nie prowadzę dokładnych statystyk, to wydaje mi się, że w rzeczywistości liczby peronów obu rodzajów są z grubsza do siebie zbliżone. Skąd więc taka dysproporcja w trasach symulatora? Przecież priorytetem MaSzyny jest realizm.
Problem sam by się rozwiązał, gdybyście tworzyli trasy w pełni realistyczne. Przykładowo na trasie Międzyzdroje - Świnoujście: pojawiło się Lubiewo z wewnętrznym peronem. No ale rozumiem oczywiście, że w przypadku tworzenia w pełni realnych tras nakład pracy jest nieporównywalnie większy, dlatego dominować będą raczej trasy fikcyjne.
Skąd więc się bierze Wasza niechęć do przystanku z peronem pomiędzy torami? Czy w przyszłości nadal tak będzie? Na pewno macie w planach wykonanie wielu innych, bardziej efektownych obiektów niż przystanek z wewnętrznym peronem, jednak liczę na rozważenie tego problemu.