Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Modele
PEKAP:
Robię model w gmaxie wg instrukcji podanej w FAQ. Wstawiam go do trasy. Podczas ładowania scenerii wyskakuje mi błąd że ten model nie istnieje. A potem wyświetla się następny błąd Scene parse error near node. I wyskakuje program wykonał nieprawidłową opercję i nastąpi jego zamkniecie... . Co mam zrobić aby te błędy się nie pokazywały i model był widoczny w scenerii.
uetam:
Loga...o loga bysmy prosili :)
PEKAP:
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 080604v02
Renderer:
Savage3D
Vendor:
S3
OpenGl Version::
1.1 6.13.10
Supported Extensions:
GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_paletted_texture GL_EXT_shared_texture_palette GL_EXT_vertex_array GL_EXT_stencil_wrap GL_KTX_buffer_region GL_S3_s3tc GL_SGI_cull_vertex GL_SGI_index_array_formats GL_SGI_index_func GL_SGI_index_material GL_SGI_index_texture GL_WIN_swap_hint
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f);
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.5);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glDisable(GL_BLEND);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery atmo definition
Scenery light definition
Loading - texture: textures\beton.bmp
OK
Model: box.t3d Does not exist <----TU SIĘ POKAZUJĄ BŁĘDY
Scene parse error near node <----
uetam:
Moze zrob inca z tym modelem i jako inca go wrzuc do scenerii...Jesli juz masz inca, to pewnie dales zly wpis, lub nie wrzuciles t3d do odpowiedniego katalogu.
PEKAP:
Mam inca. Model jest umieszczony w foldefrze models. Wpis jest zrobiony przez program pt. GMAX.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej