Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Tekstura DDS
(1/1)
Tyrystor:
Mam następujący problem z eksportem nowo zrobionej tekstury pewnej lokomotywy. Stosując się do poradnika odwróciłem odpowiednio teksturę, ustawiłem format DTX-5 oraz zaznaczyłem opcję generowania mipmap. Po uruchomieniu symulatora po ówczesnym prawidłowo uzupełnionym textures.txt, moja lokomotywa jest biała i nie potrafię temu zarazić. Czy mógłbym się dowiedzieć w czym może tkwić problem? Korzystam z Gimp-a 2.8.2.
Edit: Przejrzałem wszystkie dostępne formaty DTX i żadne nie wpływa pozytywnie na opisaną sytuację.
szogun:
Konwertujesz za pomocą wtyczki w gimpie? Jeśli tak to rzuć ten badziew, spróbuj dds converterem 2.
adsim:
Najlepszą jakość daje użycie programu z poradnika. Gimp powoduje masę artefaktów na teksturze.
Sawi:
@Tyrystor spróbuj programu Paint.NET.
EDIT:
Zakręciłem się przepraszam, bo o tym już wyżej wspomniał @adsim. W każdym bądź razie skoro @Quark go poleca to coś w tym musi być i na pewno warto spróbować ten zalecany program.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej