Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
jak edytować gotowe scenerie
Benek:
Skrypty mają być w folderze Scripts/eu07. Dlaczego w tym śmieciowym wątku piszesz? Jest do tego odpowiedni temat, nawet przyklejony. Nie zauważyłem, że to Gmax.
Sawi:
Poza tym nie raz już było o tym na forum.
Maxiu:
@mikol http://eu07.pl/forum/index.php/topic,5989.msg170130.html#msg170130
SKP:
--- Cytat: mikol w 17 Października 2012, 20:54:23 ---Dlaczego mi w Gmaxie po utworzeniu nowego folderu o nazwie "eu07" w folderze scripts oraz po wrzuceniu tam skryptów wywala taki błąd jaki jest w załączniku? Czy te skrypty mają być w folderze "startup"?
--- Koniec cytatu ---
Poszukaj jakiejś przeróbki skryptów, tak by pasowały do Gmaxa lub pobierz Gmaksowe i podmień tylko kilka najważniejszych skryptów (głównie CreateIncTree.ms).
Nawigacja
Idź do wersji pełnej