Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Projekt ST43 (060Da)

<< < (10/24) > >>

matek123:
Chodzi mi czy szyby są jako oddzielny submodel, czy po prostu tam gdzie są szyby dałeś alphę?

Patrykos:

--- Cytat: Patrykos w 05 Grudnia 2012, 21:27:46 ---Szyby są wycinane i zapisane jako oddzielny submodel.

--- Koniec cytatu ---

matek123:
Przepraszam, nie zauważyłem posta. Można wiedzieć ile wyszło tak około trójkątów na szyby?

szogun:

--- Cytat: Patrykos w 05 Grudnia 2012, 21:32:15 ---
--- Cytat: szogun w 05 Grudnia 2012, 21:27:58 ---Widać że po prostu jest półprzezroczystość na szybach, kombinacje z wycinaniem trójkątów są bez sensu.

--- Koniec cytatu ---
Nie rozumiem, rozwiń.

--- Koniec cytatu ---
Chodzi o to że aktualnie wycinanie okien w siatce pudła nie daje jakichś korzyści, jednakże rozwiązanie jest jak najbardziej poprawne. Swoją drogą czy lowpolyinterior i cabmodel korzystają w tego samego t3d? Interesowałoby mnie zachowanie modeli, a konkretnie tekstur z alfą na exe 390.

Patrykos:
Trochę ponad 1200 tri na wszystkie (600 tri na jedną stronę widoczną z zewnątrz).
  Dodano: 05 Grudnia 2012, 21:54:17
--- Cytat: szogun w 05 Grudnia 2012, 21:46:50 ---Chodzi o to że aktualnie wycinanie okien w siatce pudła nie daje jakichś korzyści

--- Koniec cytatu ---
Daje:
– unikamy alphy na teksturze (co nie jest pożądane);
– możemy wyświetlać pudło w taki sposób, że np. smuga latarni nie będzie ucinać modelu.
Lowpolyinterior korzysta z innego .t3d niż cabmodel. Co do zachowania tekstur – nie zauważono niepożądanych efektów. Wszystko wyświetla się prawidłowo.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod