Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Projekt WW

(1/3) > >>

pol102:
Witam całe towarzystwo ponownie. Ponownie bo z racji rozpoczynającego się za chwilę roku akademickiego, części z Was przybędzie czasu.

Projekt WW czyli without wire, to próba stworzenia szeroko idącej współpracy modelarzy i grafików. Założenie jest proste - w jakimś mniej lub bardziej publicznym miejscu ustalamy grafik na dany tydzień, w którym przypuszczalnie wykonamy teksturę bądź model. Wybieramy wszelakie modele z miejsc, które nie widziały na oczy 3kV. W ten oto sposób będzie można przyspieszyć i zwiększyć produkcję nowych dodatków.

Wszelakich modelarzy i grafików proszę o zgłaszanie się w poniższym temacie. Wątpliwości rozwiewam via PW. Proszę o błogosławieństwo ekipę czerwonych nicków ;)
Pozdrawiam Miłosz

Benek:
To ja tak zapytam tutaj. Czemu akurat obiekty ze szlaków spalinowych? Całkowo2 robisz?

--- Cytat: pol102 w 09 Września 2012, 21:27:13 ---Witam całe towarzystwo ponownie. Ponownie bo z racji rozpoczynającego się za chwilę roku akademickiego, części z Was przybędzie czasu.

--- Koniec cytatu ---
Widać, że student...

Jeżyk:
Pół i jedną czwartą rozumiem z twojej wypowiedzi - jaki grafik tygodniowy lol? Ala PW myślę, że to lepiej tutaj wyjaśnić, zresztą model nie robi się od tak i nie można określić czasu oczywiście jest różnica - robimy np. węglarkę a ezt z kabiną... Co do współpracy to raczej działa to tylko gdy robimy coś od nowa nowy lok czy wagon wtedy modelarz robi model, grafik teksturę ze zdjęć fotografa. I ten z nich, który pierwszy rzuci ideę "robimy to" raczej organizuje resztę np "masz tu plany możesz zrobić model", "załatwisz mi zdjęcia - ok robię teksturę - a masz już model o dzięki, że zrobiłeś" no i wychodzi nam jakieś nowe cudeńko.

pol102:
Chodzi o taki roadmap lub timeline. Nie spotkałeś się z takim określeniem? Materiał - Patrz załącznik. Chodzi o to, że praca na zasadzie zrobię wszystko sam jest bez sensu. Nie jestem mistrzem programów graficznych ale moje modele zachwycają ludzi z UP we Wro... Idea jest prosta. Podział obowiązków kluczem do sukcesu.

Tolein:
Taka mała sugestia, jeśli to ma jakoś poważnie wesprzeć rozwój symulatora, to może zgadajcie się z kimś kto robi scenerie realistyczne, (nie chciałbym być stronniczy, ale poleciłbym wybrać kogoś, kto robi trasy w Rainstedzie, np. Surgeona) i zróbcie modele pod trasę, którą on buduje. Przysporzy się to do rozwoju symka, bo przybędzie nam scenerii realistycznych, które z całym szacunkiem, ale są warte o wiele więcej niż fikcyjne, a modele stworzone na potrzeby trasy realistycznej będzie można wykorzystać w każdym innym fikcyjnym projekcie (może budynek dworca z np. Szczecina Głównego wyglądać będzie dziwnie w scenerii fikcyjnej Pipidowo Wielkie, ale już bloki mieszkalne, wiaty przystankowe i inne takie można śmiało powstawiać gdzie się twórcy zamarzy i nie będzie to wyglądać zdrożnie). Do tego, jak zrozumiałem, chcesz w 100% oprzeć prace o materiał zdjęciowy, czyli tak długo jak znajdziecie kogoś, kto odpowiednie zdjęcia przygotuje w terenie, to jesteście w przysłowiowym domu.
A twórców Rainstedowych dodatkowo polecałbym z uwagi na fakt, że oni nie bardzo mają w zakresie samego Rainsteda możliwość wypełniania dekoracjami scenerii, za to mają ułożone miliony kilometrów tras pod wszelkie możliwe trakcje, poza tym jest szansa, że w efekcie Raedit (Rainsted editor - jakoś tak mi się portmanteau) się rozpromuje wśród twórców, no i być może @Ra się przekona, że należy dalej go rozwijać (chociażby właśnie w kontekście wstawiania tam elementów dekoracyjnych właśnie, etc). No i scenerie Raeditowe są bardzo realistyczne, co jest ogromnym plusem.
Poza tym nie wiem skąd ta nienawiść (;P) do trakcji elektrycznej, ale jak dla mnie możesz robić nawet pod parowozy, tak długo jak powstają w efekcie dobrze odwzorowane scenerie realistyczne, których symulatorowi do bycia symulatorem bardzo brakuje. Poza tym po cichu liczę, że prędzej czy później się przekonasz do trakcji elektrycznej.

Co można jeszcze powiedzieć, też mi się wydaje, że podział prac kluczem do sukcesu. Bo nawet jeśli znajdzie się ktoś bez większego doświadczenia, to dużo szybciej nauczy się wypełniać swój mały zakres obowiązków i szybciej będzie w tym dobry, a jeśli on będzie w tym dobry, to efekt prac też będzie dobry. Czyli generalnie duży plus, tylko przerąbane będzie rozkręcenie tej machiny, a jak już się rozkręci, to jej skoordynowanie. Tak więc zupełnie szczerze życzę powodzenia.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod