Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Postępy przy pracach w ZNTK...
Sawi:
Wszystko się obija o czas. Teraz miałem trochę wolnego czasu, to podgoniłem z tematem. Wyjdzie w praniu.
Jaco:
--- Cytat: Sawi w 22 Czerwca 2014, 14:11:53 ---A masz może jeszcze jakieś informacje na temat tego co tam dokładnie w nich wymieniono?
--- Koniec cytatu ---
Wg mojej wiedzy wymieniono i zamontowano:
- WS firmy Secheron
- przetwornica statyczna
- sprężarka śrubowa Knorra
- silnik wentylatora silników trakcyjnych (stąd te żaluzje za kabiną maszynisty)
- klimatyzacja
- połówkowe pantografy
- silniki trakcyjne: kompletne przezwojenie w klasie izolacji H
Generalnie: rozruch jest po staremu, koło nastawnika także, ale jest nowy prędkościomierz, ale nie elektroniczny. Jest to więc typowa EP07 z pulpitem podobnym do EU07-15xx (303Eb).
R4TCH3T:
Co do pantografu połówkowego można się sprzeczać, bo nie przypominam sobie aby takowy miały, wszystkie na pewno teraz mają nożycowe. Na pewno jest inny dźwięk przetwornicy, sprężarki i wentylatorów. Jest ewidentna różnica.
ST44-003:
Dźwięk wiatraków od oporów oraz dźwięk startujących silników trakcyjnych jednakowoż się nie zmienił ;)
A tu jakby ktoś chciał, jest tabliczka z EP07P-2004 (film w jakości HD):
[ Invalid YouTube link ]t=75
Jaco:
--- Cytat: R4TCH3T w 23 Czerwca 2014, 17:48:39 ---Co do pantografu połówkowego można się sprzeczać
--- Koniec cytatu ---
Racja! Poniosło mnie. Po prostu wymieniono stare na nowe. Pantograf 4AKP ze ślizgaczem 5ZL.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej