Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Fabryka modeli
Jeżyk:
Nie wiem o jakie E3D ci chodzi. Model był robiony w blenderze(wymiarowy metr), a potem importowany z obj do 3ds, okazał się za mały, coś z tymi jednostkami więc powiększyłem i wstawiłem wózki - po eksporcie do t3d wszystko się popiep....
szogun:
Jak odpalasz symulator to w katalogu pojazdu generuje się coś takiego jak model binarny (chyba że masz to wyłączone z poziomu eu07.ini) i on jest wczytywany w pierwszej kolejności. Poza tym jakieś dziwne kombinacje. Skoro masz 3dsa to dlaczego w nim nie zrobisz modelu od razu? Albo chociaż w GMax, będzie prościej.
Jeżyk:
Nie dziwne kombinacje tylko na blenderze działam już ze 2 lata i przerzucać się na 3ds w całości było by ciężko, więc że skrypty są tylko na 3ds to na nim mogłem exportować do maszyny. W *ini mam wyłączone E3D.
szogun:
Pokaż screen modelu z 3dsa i ustawienia jednostek. Co do blendera kiedyś się nim bawiłem, 3DS/GMax wydają się być bardziej przyjazne w użytkowaniu.
Jeżyk:
Zobacz najnowszą wersję wg. mnie blender bardziej przyjazny ze względu na skróty klawiszowe...
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej