Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Jak zrobić nową teksturę dla lokomotywy ?

<< < (9/31) > >>

up5358:
@Dawid, pobierz paczki z rozszerzeniem tga. DDS jest kompresją, nie zdziałasz na tym cudów, a efekty będą słabej jakości.
TGA w Photoshopie odpalisz. W GIMPIE z tego co znajomi mówią to jakaś nakładka jest potrzebna. Niestety nie mam tego programu to się nie wypowiem. Robię w PS.

adsim:
Tga bez problemu działa na gimpie bez niczego.

dawid11117777:
Tga tak już się jakoś z tym uporałem tylko strasznie słaba jakoś jest :/

Pierog_SU42:
Witam, po tym jak przeczytałem tutorial i wasze uwagi dalej nie wiem jak stworzyć teksturę żeby później działała na danej lokomotywie. Teksturę zrobiłem ale po tym jak ją wczytałem to lokomotywa była cała biała. Proszę o pomoc. Screen lokomotywy po wczytaniu i teksturę dodaje w załącznikach. Z góry dziękuje.

adsim:
Mam nadzieję, że nie robiłeś tego na bazie tekstury dds, bo wszystkie elementy, które zostały ze źródłowej tekstury jeszcze bardziej stracą na jakości.
Poza tym, odbij teksturę w pionie, żeby nie była do góry nogami, zapisz kopię w tga (oryginał zostaw tak jak masz w xcf) i skopiuj tę kopię w tga do folderu z SM42 w symku (to nie przeszkadza, że masz wersję symka w dds). Później uważnie zrób ręcznie wpis do TD.scn, zgodnie z instrukcjami np. w readme.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod