Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Jak zrobić nową teksturę dla lokomotywy ?

<< < (7/31) > >>

pol102:
Ja tylko dodam od siebie jedną rzecz - nie żydujmy na jakości tam gdzie nie musimy (zakreślić mazakiem na wyświetlaczu słowo musimy :D), obniżyć jakość zawsze można.

hanys:
No oczywiście, Cesky Kretek dobrze mówi, ale jeżeli rozmiary są w minimalnych granicach to można je dopasować, bo to logiczne że jak masz fotkę o połowę  mniejszą to ją nie powiększysz o 50% to wiadome. No nie sprecyzowałem tego no ale Cesky Kretek poprawił mnie ;)

Cesky Kretek:

--- Cytat: 7play4game w 02 Września 2012, 14:47:33 ---O ile ja pamiętam aby tga wyglądała jak dds trzeba było obrócić o 180 w prawo lub w lewo i jeszcze do tego odbicie poziome lub pionowe przed obrotem czy jakoś tak... i potem export. Gimp bodajże ze wtyczką sam to wszytko robi tak aby dds dobrze wyglądał.

--- Koniec cytatu ---
Jeśli obrócisz o 180*, a potem odbijesz w pionie, otrzymasz to samo, jakbyś wzorcowy obraz odbił w poziomie.

up5358:
Cześć

Mam malutką kwestię przy robieniu tekstury.

Chodzi o barwy pantografów.
Na screenie 334-7.jpg widać różnice w barwach. Na 334-9 moje prace w PS CS4 Extended. W czerwonym kółku zakreśliłem fragment w innym kolorze (takich elementów jest jeszcze kilka na screenie 334-7, które muszę poprawić). Jeśli nie mam tej "sprężyny" by móc ją nałożyć to, czy istnieje jakaś metoda by np poprzez próbkowanie kolorów "przebarwić" te z 07-310 ?
Próbowałem poprzez wypełnienie ale wówczas całość wszelkich warstw miałem w jednym, nowym kolorze.


Mam też pytanie odnośnie dachu. W jaki sposób mam stworzyć dach dla 07-334 na podstawie zdjęć robionych "z gruntu"?
Poproszę o opis ale taki łopatologiczny.

Dziękuję

ST44-003:
Scaliłem screeny żebyś mógł łatwiej zlokalizować. Jest więc tak:
1. Nie mogę zlokalizować za co odpowiada, ale nie za pantografy.
2. Za barwę zaworów od węży powietrza.
3. Za łączenie między ślizgaczami (jak również możesz tam znaleźć fragment odpowiadający za ślizgacze, ten złoto-miedziany (?) )
4. Odpowiada za barwę izolatorów pod pantografem.

Dach (górę) najlepiej sobie dobarwić, lub wykorzystać z innego wozu. Boki (te z otworami na piasek) to już ze zdjęć użytych do stworzenia tekstury. Połączyć to nalepiej stemplem a potem zaplastrować. :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod