Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
ST44-003:
Coming soon...
W tym miejscu będę "nagłaśniał" wszelkie projekty których obecnie się podejmuję. Tak wiem, czoło idzie całkiem do poprawy. ;)
Pytanie jest tylko o system nazewnictwa tekstur. Czy malowania pomarańczowe i jagodowe traktuje się jako "hist" czy też niekoniecznie?
Sawi:
Pomarańczowe malowanie było pierwszym na dziewiątkach, więc dobrze by było dodać do nazwy tekstury i w pliku textures.txt hist.
Dodano: 13 Sierpnia 2012, 20:59:47 Dobrym tego przykładem jest czesiek. Pomarańczowe malowanie jest hist, a Cargo bez.
MaciejM:
Moim zdaniem wszystko to, czego spotkać nie możemy obecnie na torach w świecie realnym, a możemy spotkać na symkowych szlakach powinno mieć cząstkę "-hist". Ograniczyłbym się tutaj tylko do lokomotyw (chyba że ktoś chce szukać po całej Polsce konkretnych wagonów).
Sawi:
Nie jest to dobry pomysł, gdyż te pojazdy miały zapewne różne malowania, a oto się tutaj rozchodzi.
Dodano: 13 Sierpnia 2012, 23:07:05 Nie o sam pojazd jako taki, lecz o jego malowanie.
Ra:
Zasadniczo wszystkie malowania będą kiedyś "hist". Raczej trzeba by nadać każdemu malowaniu jakiś krótki kod rozpoznawczy (3 znaki, góra 4), ewentualnie kod roku, od którego dane malowanie było użyte.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej