Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Generator wysięgników rurowych

(1/2) > >>

Tolein:
Co tu dużo pisać - tworzy się powoli. W obecnej chwili generator tworzy prawie-kompletną bryłę obiektu na podstawie podanych danych.
Załączam readme oraz mniej-więcej aktualnego screena.

Ostatnie screeny dzięki uprzejmości Surgeona.

matfre96:
I jeszcze screen z symka.

Tolein:
Aktualny postęp prac - średni LoD. Poly w okolicach 1100.

Uprzedzając pytania - nie wiem skąd to dziwaczne cieniowanie. W plik t3d jest (a przynajmniej tak mi się wydaje) dobrze. Prawdopodobnie coś się sypie przy konwersji w rainstedzie albo w zmodelerze.

Jeżyk:
Gdyby to był blender wystarczyło by recalculate mesh normals, w 3ds nie wiem ale problemem jest odwrócenie płaszczyzn czyli gdy w 10 poly wszystkie są ustawione do góry normals'em z przodu, wygląda dobrze ale gdy jedna na górze ma tylnie normals wszystko się syfi. Chyba dobrze wytłumaczyłem- mogą też być inne powody, ale ten raczej najbardziej prawdopodobny.

Tolein:
Przecież ja tego nie robię w 3dsie. 3ds jest tylko wygodnym narzędziem do podglądu wygenerowanej bryły.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod