Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Generator wysięgników rurowych
Tolein:
Co tu dużo pisać - tworzy się powoli. W obecnej chwili generator tworzy prawie-kompletną bryłę obiektu na podstawie podanych danych.
Załączam readme oraz mniej-więcej aktualnego screena.
Ostatnie screeny dzięki uprzejmości Surgeona.
matfre96:
I jeszcze screen z symka.
Tolein:
Aktualny postęp prac - średni LoD. Poly w okolicach 1100.
Uprzedzając pytania - nie wiem skąd to dziwaczne cieniowanie. W plik t3d jest (a przynajmniej tak mi się wydaje) dobrze. Prawdopodobnie coś się sypie przy konwersji w rainstedzie albo w zmodelerze.
Jeżyk:
Gdyby to był blender wystarczyło by recalculate mesh normals, w 3ds nie wiem ale problemem jest odwrócenie płaszczyzn czyli gdy w 10 poly wszystkie są ustawione do góry normals'em z przodu, wygląda dobrze ale gdy jedna na górze ma tylnie normals wszystko się syfi. Chyba dobrze wytłumaczyłem- mogą też być inne powody, ale ten raczej najbardziej prawdopodobny.
Tolein:
Przecież ja tego nie robię w 3dsie. 3ds jest tylko wygodnym narzędziem do podglądu wygenerowanej bryły.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej