Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Mazury

<< < (6/8) > >>

Sawi:

--- Cytat: Maxiu w 29 Lipca 2012, 22:24:47 ---PS. nie zwracajcie uwagi że nie ma przejazdu..

--- Koniec cytatu ---
Przejazd przejazdem, ale tak się torów na ulice nie kładzie.

Maxiu:
Ogółem teren wygląda w tej chwili tak: http://eu07.pl/userfiles/21560/priv-mazury.JPG
Oczywiście to połowa pracy nad terenem..

SKP:
Połowa? To dużo. Co zmieniłeś? Mógłbyś pokazać jakieś screeny z symka? Płaski teren mógłby przejść kilka lat temu, obecnie obecnie muszą być górki, lasy, rzeki...

Maxiu:
Co mam ci pokazać? sam teren i kilka jezior? Układam tory od nowa, żeby była podsypka profilu 6-6-9, po za tym robię dwu torową linię..

SKP:
Napisałeś "połowa pracy nad terenem". Połowa to dość dużo, natomiast na screenie z 3DSa widzę wciąż płaski teren.
A żeby dostosować tory do profilu 6-9-9 nie trzeba ich ponownie układać - można po ostatecznym wyeksportowaniu zmienić hurtowo niektóre liczby (tylko trzeba będzie kombinować z rozjazdami). Możesz też zaimportować tory do Rainsteda, a później je wyeksportować - Edytor @Ra "wypluje" tory o profilu 6-9-9.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod