Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Półprzezroczystość tekstury

(1/3) > >>

tom23:
Witam,chciałbym stworzyć półprzezroczystą teksturę,np tafla wody w zbiorniku i albo kolorową szybę.Czy ktoś jest w stanie pomóc,pokierować udzielając w punktach "step by step" ?

SKP:
Nie ma w tym nic skomplikowanego. Otwierasz teksturę GIMPem i zmieniasz krycie (suwak w prawym doku).
http://www.dobreprogramy.pl/GIMP,Program,Windows,13219.html

tom23:

--- Cytat: SKP w 08 Czerwca 2012, 21:59:21 ---Nie ma w tym nic skomplikowanego. Otwierasz teksturę GIMPem i zmieniasz krycie (suwak w prawym doku).
http://www.dobreprogramy.pl/GIMP,Program,Windows,13219.html

--- Koniec cytatu ---
i do pliku TGA z konwersją do DDS ?

SKP:
Zapisujesz GIMPem do pliku *.tga. ZTCW, GIMP nie wspiera DDS (być może są jakieś pluginy), możesz jednak teksturę *.tga otworzyć za pomocą programu IrfanView, a w nim odbić pionowo obraz i zapisać plik z rozszerzeniem *.dds.


Oczywiście podałem programy, z których korzystam osobiście. Jednak są też inne sposoby: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,19535.0.html

tom23:
Otwieram w GIMPie,funkcja "gumka" maże teksturę gdzie suwak gumki jest ustawiony w połowie,widać szachownice i zapisuje z kanałem alpha czy bez ? I w 3ds Maxie  będzie widać tą przezroczystość czy dopiero po załadowaniu scenerii ?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod