Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Projekt TEM2
mechatronik:
--- Cytat: Damianek2000 w 16 Maja 2012, 14:04:41 ---Dlaczego? Przecież Oerlikon Jest łatwiejszy w odsłudze.
--- Koniec cytatu ---
Po prostu jest bardziej idiotoodporny. Dobry Matrosow dla mnie bije na głowę nawet najlepszego Oerlikona. 394 ma mocną falę, szybko upuszcza powietrze, jest prosty w budowie i dość niezawodny. Grunt żeby był tylko zadbany i gładzie były należycie docierane.
BLAcKboY:
Dobra w wątku luzackim, który siłą rzeczy zszedł na tematy PC2011 padło pytanie o turbo w TEM2.
Miało się włączać dopiero przy wyższych obrotach. Jest po staremu.
Jakieś niedopatrzenie, czy czekamy na nowsze exe?
zorro9696:
--- Cytuj ---Miało się włączać dopiero przy wyższych obrotach. Jest po staremu.
--- Koniec cytatu ---
ZTCW @youby robi coś takiego, ale prace są dopiero zaczęte, więc trzeba cierpliwie czekać:)
Ra:
--- Cytat: BLAcKboY w 16 Maja 2012, 21:50:35 ---Miało się włączać dopiero przy wyższych obrotach. Jest po staremu. Jakieś niedopatrzenie, czy czekamy na nowsze exe?
--- Koniec cytatu ---
Poprawkę uzależniającą "turbo" od numeru pozycji opracował jakiś rok temu Bombardier. Następnie uznał, że nie działa to prawidłowo i zalecił mi wyłączenie (prawdopodobnie uzależnienie powinno być od obrotów, a nie od pozycji). Z bliżej niezrozumiałych dla mnie powodów porzucił te prace. Wyłączoną poprawkę przywrócił potem Hunter, też z nieznanych mi powodów. Jednak do paczki użyto starsze EXE, w którym poprawka ta była jeszcze zablokowana. Ja nie mam zbyt wielkiego pojęcia o dźwiękach wydawanych tabor, gdyż praktycznie nie mam żadnej styczności z rzeczywistą koleją. Nie czuję się przez to kompetentny do oceniania, czy poprawka w zakresie dźwięków jest prawidłowa, czy nie.
BLAcKboY:
Ołkidołki dziękuję za odpowiedź.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej