Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Problem z hierarchią ?

<< < (5/7) > >>

Mytnik:
Rzeczywiście to jest dds. Podeśle mi ktoś tą teksturę w formacie tga ?

Benek:
Poszło.

pol102:
Prawda jest taka, że jeśli pivot elementu głównego jest ustawiony w (0,0,0), zresetowany jest transform i scale to taki element utrzyma resztę hierarchii. Tak po prawdzie dobrze jest dbać o to, by wszystkie elementy miały ustawione parametry j.w..

szczawik:
@pol, pivot i scale wchodza w sklad transform, jak cos.:) To tak gwoli scislosci.

pol102:

--- Cytat: szczawik w 13 Marca 2012, 00:43:29 ---@pol, pivot i scale wchodza w sklad transform, jak cos.:) To tak gwoli scislosci.

--- Koniec cytatu ---
No chyba zapominasz jakie cuda potrafią się wyeksportować ;) zwłaszcza przypominam o magii -0,00... chociaż może to choroba maxa 8

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod