Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić
Miezdunarodnaja MaSzyna
TruckeR:
Kto im broni ściągać ? Jak chcą zagraniczne loki, to niech sami je zreobią - dokumentacja jest ogólnie dostępna, 3DSMax też, więc co to dla nich za problem (tzn. muszą umieć modelować, ale to inna sprawa) ? Poza tym spora częśc forum dobzre zna języki obce, więc taki Anglik czy Niemiec moze się kogoś poradzić itp. Jak to ktoś powiedział (nie pamiętam kto): ,,My mamy dać im wędkę, a nie całą rybę''.
Nicolass:
Nikoś Dyzma? ;-)
Piter:
W zasadzie nie widze przeszkod. Najwiecej problemow bedzie z zagranicznymi lokami (wagony w wiekszosci krajow Europy w zasadzie zewnetrznie sie od siebie nie roznia), poza tym model semafora chyba nie jest wpisany w kod programu, wiec daloby sie zrobic zagraniczne. Reszta pracy to podmiana tekstur. Poza produkcja modeli nie widze, zeby bylo tu duzo problemow.
A jeszli chodzi o specyficzny klimat polskich kolei... przeciez tworza go wlasnie takie a nie inne lokomotywy i wskazniki. Ograniczenia predkosci sa i w Parzeczewie, i w Freising, i w Oxfordzie, i w Dunkierce.
Jesli gdzies sie pomylilem, prosze o sprostowanie.
mw158979:
--- Cytat: "Piter" ---poza tym model semafora chyba nie jest wpisany w kod programu
--- Koniec cytatu ---
Jest planowana skryptologia TCL'owa. Ale w kodzie cos musi byc, zeby ten semafor przyjac. I tak z poczatku byl pomysl identyfikacji sygnalu z semafora poprzez dwie predkosci: Tu i na nastepnym (i ew. manewrowe). Przy indyjskich pre-warningach potrzebne by byly 3 predkosci: tu i na nastepnym i na jeszcze nastepnym, wiec ostatnia wersja jest, zeby bylo tyklo "tu", nastepne AI sam sobie ma odszukac. Ale na wschodzie ponoc mamy cos jeszcze innego:
--- Cytat: "Министр путей сообщения Российской Федерации, Г.М. Фадеев" ---три желтых огня:
"Разрешается моторвагонному поезду, одиночному локомотиву, дрезине несъемного типа следовать на свободный участок пути с особой осторожностью и со скоростью не более 20 км/ч до маршрутного светофора с красным огнем" (рис. 2.4,б).
--- Koniec cytatu ---
No i tu jest problem: skoro wymienia sie pewne typy pojazdow, ktorym ten sygnal zezwala na jazde, to widocznie pozostale pojazdy tej zgody nie maja. (A przy okazji - co maja? Stac i czekac? I co ma pokazac semafor poprzedzajacy?) A zatem informacja przekazywana poprzez predkosc nie spelni zadania, bo znaczenie sygnalu jest uzaleznione od typu pojazdu
:-P
PS: swietne te bukwy
Скажите пожалуйста, что это дрезина несъемного типа.
Bart:
--- Cytat: "mw158979" ---
Jest planowana skryptologia TCL'owa. Ale w kodzie cos musi byc, zeby ten semafor przyjac. I tak z poczatku byl pomysl identyfikacji sygnalu z semafora poprzez dwie predkosci: Tu i na nastepnym (i ew. manewrowe). Przy indyjskich pre-warningach potrzebne by byly 3 predkosci...
--- Cytuj ---
mw158979... o czym Ty piszesz... :/ Indyjskie koleje?? (Globalizacja Rulez??). Będziemy się martwić o Ormiańskie też?? A co będzie jak "postawią" kolej na Greenlandii?? (pamięta ktoś TransArctice?). Kto przemyśli jak to jest z koleją w Kotlinie Kongo?? :-). Już nie przesadzajmy, rozumiem USA, Niemcy, UK i południowi przyjaciele... ale "meksyku" nie trzeba już wciągać... :|
--- Koniec cytatu ---
--- Koniec cytatu ---
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej