Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Modele do wykorzystania podczas tworzenia tras
pol102:
Raczej o to, że nie ma fotoktekstur.
Drobne poprawki - wprowadzono.
Screen roboczy z edytora ;)
Poniżej już cała reszta rzeczy, które poprawiam milionowy raz...
I apdejt z ostateczną wersją (6 ostatnich screenów).
Apdejt do apdejta, czyli niespodzianka dla narzekającego Toleina oraz Igora, który mnie zmobilizował. Komentarze wciąż mile widziane. Może w końcu statyczny model 3D trafi do facebook'owej galerii sław? :)
bohunIC:
Mozliwe ze zgodzi sie ze mna kilka osob ze naturalnym zabiegiem dodajacym uniwersalizmu do twoich modeli bylaby publikacja ich bez prawdziwych oznaczen typu: mamy juz ladnie zrobiona nastawnie czy tam dyspozytornie a na teksturze widnieje napis LESZNO. O ile mi wiadomo niemamy realnej scenerii przebiegajacej przez stacje Leszno, wiec proponuje usuniecie napisu lub zrobienie tkz opcji na wstawienie indywidualnej nazwy uzytkownika. Wtedy pierwszy lepszy maniak kolejowy robiac trase ''z gory na mazury'' nie bedzie mial dylematu czy nastawnia z Leszna pasuje do jego stacji X, ktora jest fikcyjna.
Robiac uniwersalne modele powinnismy trzymac sie tej zasady, a jesli ktos ''szalony'' porywalby sie na zrobienie realnego odcinka moze w archiwum skorzystac z gotowego modelu odwzorujacego np. nastawnie w Lesznie.
Tak mi sie to nasunelo przegladajac watki o gotowych modelach.
szogun:
Cóż, @Ra robił coś w kierunku wyświetlacza tekstowego, może dałoby się to ogarnąć do tego stopnia żeby taką nazwę nastawni czy stacji dało się wpisać jako parametr w include.
adsim:
Przecież można to zrobić przez replacableskin dla samej tablicy z nazwą.
szogun:
Wiem, ale gdyby opanować wyświetlacz nie trzeba by się było babrać z robieniem tekstur dla każdej stacji itd.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej