Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Modele do wykorzystania podczas tworzenia tras

<< < (4/21) > >>

Driver24:
@pol102 aby uzyskać taki efekt jak na screenie 1 i 2 , trzeba zrobić 2 ściany budynku lekko od siebie odsunięte.
Pierwsza tekstura ściany jako false z alfą na okna screen3 a za nią tekstura okien jako true z alfą na ściany screen4. Czyli budujemy budynek jakby podwójny. Budynek musi być zbudowany jak najprościej by nie obciążać niepotrzebnie kompa. Można także zrobić przed teksturą ściany teksturę okien, ale to jest dobre przy małych budynkach. Dzięki takiemu zastosowaniu przy budowie można budynku używać także przy sceneriach nocnych.
Było by super jakbyś zrobił tak swoją nastawnię i tak robił swoje budynki i obiekty infrastruktury, bo to by dużo pomogło przy budowaniu scenerii.

szogun:
Szczególnie że przy odpowiednich ustawieniach modelu można zrobić to tak żeby w dzień nie było widać świecących okien. Analizując co pisze @Ra chyba lepiej byłoby dodać świecące okna jako submodel zamiast obciążać pamięć megabajtami dodatkowych tekstur.

Driver24:
Zgadzam się z Tobą @Szogun. Ale takie submodele mają sens przy małych domkach. Natomiast przy blokach niepotrzebnie zwiększamy liczbę plane'ów stosując tą metodę.

Ra:
To trzeba sprawdzić, wstawiając dużą ilość oraz definiując kamery w stałych punktach, żeby pomiary były porównywalne. To, co się nam wydaje, niekoniecznie musi się sprawdzać w praktyce. Czasy, gdy współrzędne wierzchołków były wysyłane do karty graficznej w każdej ramce i uzysk wydajności był na redukowaniu trójkątów minęły już bezpowrotnie.

pol102:
Finito! :D

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod