Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Linia 61_v2. konsultacje spoleczne

<< < (4/6) > >>

bohunIC:

--- Cytat: Benek w 17 Stycznia 2012, 15:05:57 ---Ja wiem, że są. Widziałem po screenach. Chodziło mi o zachowanie odległości.

--- Koniec cytatu ---

200m +/- pare metrow. Na tej poprawionej sieci trakcyjnej mi zalezy tez ale no jak to sie mowi - bedzie jak bedzie.

Matz32:

--- Cytat: Benek w 17 Stycznia 2012, 14:57:36 ---A drogowa to ile jest na tym odcinku? Będziemy się do Liswarty po jedynce wlekli 30 minut :P Tak jest w realu.

--- Koniec cytatu ---
No  120 dla  calego na wiekszosci odcinka Lubliniec-Czestochowa.Ale jak wiemy jest mnostwo zwolnien Niby  do 2015 maja zmodernizowac cala lin.Zobaczymy.

EDIT: Dodalem  predkosci drogowe welug PLK -dla osobowych i towarowych


AIR:
Za krótki peron w HS (widać również na filmie w ok 33min)
Czy w rzeczywistości profil pionowy toru (szlaku) jest niezmienny po za jednym odcinkiem (pomiędzy HS, a Lublińcem) ?

firleju:
Na załamaniu profilu zrób porządne łuki pionowe.

JONIN_EZT:

--- Cytat: AIR w 17 Stycznia 2012, 19:57:06 ---Za krótki peron w HS (widać również na filmie w ok 33min)
Czy w rzeczywistości profil pionowy toru (szlaku) jest niezmienny po za jednym odcinkiem (pomiędzy HS, a Lublińcem) ?

--- Koniec cytatu ---

Na pewno nie. Nie pamiętam jak się nazywała stacja zaraz za Herbami Starymi w kierunku Lublińca, ale zaraz za stacją jest pochylenie w górę, 2km przed stacją jest pochylenie w dół i raczej też nie jest ono równomierne. Przed samym Lublińcem zaraz za Podg też jest lekki załom góra->dół. Nie ma tam jakichś stromych pochyleń, ale na filmiku można wyczaić zmianę pochylenia.
Najlepszym wyjściem jest zobaczyć w archiwa PLKi czy nie ma jakichś starych pdfów dotyczących rewitalizacji toru nr 2 i obadać profil linii.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod