Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 System sterowania ruchem

<< < (2/2)

AtapiCl:
Maszyna była tworzona jako symulator pojazdów, nie nastawni. I tak jest do dziś. Nie ma podstawowych funkcji, które pozwalałyby na bardziej realistyczne sterowanie ruchem.

pozdze:

--- Cytat: ZiomalCl w 04 Grudnia 2011, 15:01:45 --- Nie ma podstawowych funkcji, które pozwalałyby na bardziej realistyczne sterowanie ruchem.

--- Koniec cytatu ---
Są takie funkcje i nazywają się multiple oraz komórka pamięci.
Na styczeń/luty przewiduję oddanie do testów pierwszego odcinka mojej quasi-realistycznej scenerii w której za pomocą eventów udało mi się odwzorować w miarę dobrze sterowanie ruchem przez komputer.  Inaczej mówiąc; to na jakiej stacji będzie zatrzymany na boku prowadzony przez nas towar nie zależy sztywno od twórcy scenerii, ale od naszej prędkości oraz od ewentualnego opóźnienia "pasażera" który nas goni.




 

szczawik:
@pozdze, pisałem Ci, że to rozwiązanie jest kiepskie. Eventy ładują się 15 minut, kupa błędów i złego zrozumienia przez AI. A jak są jeszcze zdarzenia prawdopodobieństwa to już nie ma szans, żeby to wszystko działało.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod