Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Ustalanie przewyższeń - pomiar względny wysokości

<< < (2/3) > >>

Benek:
I tak, i nie. Dokładność punktów, choćby klasy III i IV, jest i tak bardzo wysoka dla kogoś, kto wykonuje scenerię w 3ds Maxie. Oczywiście punkty krytyczne warto mieć, ale niekoniecznie tak dokładne. Z drugiej strony jeśli będą wyznaczone na podstawie reperów to dokładne będą. Jakby jednak robić teren w Rainsted, to tam się bodajże korzysta z ortofotomap, więc jest to uzasadnione. W przypadku 3ds Maxa każdy robi na oko.

minimini:
Nie jestem znawczynią... ale jeśli robić scenerie realistyczne to kłaść torowisko tylko w programie Ra. Potem można dłubać w maxie, ale profil pionowy trzeba korygować. Kolega Ra, już chyba nawet kiedyś napisał, jaki ma "rozjazd" w Toruniu.

Benek:
Słusznie, tylko że realistyczna sceneria zrobiona w Rainsted jest aż jedna. Wrocławski Węzeł Kolejowy, na dodatek niedostępny dla ogółu. Wynika to z tego, że nie ma modeli, tekstur na modele, itp. Dlatego nawet jak położysz tory, to nie odtworzysz dokładnie otoczenia.

minimini:
Kolega szuka wymówek jeszcze przed wypróbowaniem w/w działań ;) Obrażać się nie będę ale czytam, czytam, czytam i czytam te wszystkie żale i lamenty, że symulator stoi w miejscu bo nie ma po czym sensownie jeździć, a jak użyszkodnik mojego pokroju chce się przyłączyć do tych działań, to robi się z tego kłopot wielkości PZPN...

Benek:
Minimini, ja Cię bardzo zachęcam do tworzenia. Chcę byś tylko wiedziała jak to jest u nas krucho z modelami. Myślę, że możesz wiele nas nauczyć (to nie jest ironia) :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod