Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie

<< < (14/138) > >>

Cesky Kretek:
Mam wrażenie, że wraz z tymi screenami nadchodzi nowa epoka otoczenia scenerii. Kamień milowy w jakości i realizmie zabudowy szlaku. Powodzenia!

Rozi:

--- Cytat: Benek w 01 Grudnia 2011, 06:23:52 ---Mam wrażenie, że u Ciebie lepiej z wydajnością niż u mnie. Będę musiał jednak zmniejszyć u siebie liczbę drzew.

--- Koniec cytatu ---

Powiem ci, że już to badałem. Drzewa i krzewy u mnie nie powodowały spadku FPSu. Dopiero gdy dodałem trawę pojawił się problem. FPS spadł drastycznie. Dodatkowo drzewa i trawa muszą mieć # w nazwie. Jednak wygładzanie przy takiej ilości tekstur zabiera dużo klatek. Zastanawiam się jak rozwiązać problem z trawą.

@Benek, skoro pracujemy w tej samej "branży", to może chcesz trochę tekstur drzew i krzewów, które wyprodukowałem? Mam około 25 nowiutkich tekstur :)

PS. Przy kilkuset drzewach w 3d maxie, praktycznie się on paraliżuje. Ma ktoś jakiś sposób na przyśpieszednie maxa?

Quark-t:

--- Cytat: Rozi w 01 Grudnia 2011, 11:45:57 ---PS. Przy kilkuset drzewach w 3d maxie, praktycznie się on paraliżuje. Ma ktoś jakiś sposób na przyśpieszednie maxa?

--- Koniec cytatu ---
Ukryj sobie niepotrzebne elementy :)

Rozi:
No tak, ale nieraz na małym odcinku jest już dużo elementów i drażni to bardzo :)

szczawik:
Standardem powinnomusi być tworzenie scenerii z wykorzystaniem layerów i zapis scenerii w plikach tematycznych.
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,19368.msg224639.html#msg224639

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod