Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
youBy:
Nie można.
Ra:
Może to są skrócone wektory normalne?
Sawi:
Kolejne pytanie związane tym razem z zrobieniem renderów. Otóż robiąc render boku z automatu mam białą szybę mimo iż jest niebieska. W związku z tym mam pytanie, czy jest jakaś opcja, która to wyeliminuje? Zapisywanie w tga jak i w png nic nie zmienia. Jpeg nie wchodzi w grę bo jest mocno stratny. Zatem zostaje tylko png i tga. Render w rozdzielczości 2048x2048.
matek123:
Można spróbować dorobić w oddzielnym pliku maskę przeźroczystości. Teraz pytanie, czy maska przeźroczystości obsługuje półprzeźroczystości?
Sawi:
2010 nie stosuje masek przezroczystości. Dyskutowaliśmy o tym w wątku Roziego na temat tworzenia LOD.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej