Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie

<< < (125/138) > >>

youBy:
Nie można.

Ra:
Może to są skrócone wektory normalne?

Sawi:
Kolejne pytanie związane tym  razem z zrobieniem renderów. Otóż robiąc render boku z automatu mam białą szybę mimo iż jest niebieska. W związku z tym mam pytanie, czy jest jakaś opcja, która to wyeliminuje? Zapisywanie w tga jak i w png nic nie zmienia. Jpeg nie wchodzi w grę bo jest mocno stratny. Zatem zostaje tylko png i tga. Render w rozdzielczości 2048x2048.

matek123:
Można spróbować dorobić w oddzielnym pliku maskę przeźroczystości. Teraz pytanie, czy maska przeźroczystości obsługuje półprzeźroczystości?

Sawi:
2010 nie stosuje masek przezroczystości. Dyskutowaliśmy o tym w wątku Roziego na temat tworzenia LOD.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod