Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
klimczok_mk:
Jakieś lepsze zdjęcia na tekstury trzeba bo te co użyłem takie sobie są i przerobie model wtedy.
Dodano: 11 Marca 2013, 23:12:51 A jak dorobić na oryginalny ukres taką czapkę półokrągła?
MaciejM:
Półkula?
klimczok_mk:
--- Cytat: macius5991 w 11 Marca 2013, 23:55:42 ---Półkula?
--- Koniec cytatu ---
Tak.
Rozi:
Ty się pytasz jak to w Maxie zrobić? Bo nieco się zgubiłem.
klimczok_mk:
Już wiem jak półkulę zrobić. (Biorę geosphere i zaznaczam poniżej hemisphere)
A np jak zaznaczyć ćwiartkę obiektu?
Dodano: 12 Marca 2013, 09:53:32 Albo może da się zrobić walec z półokrągłą podstawą górną w 3ds max?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej