Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie

<< < (109/138) > >>

klimczok_mk:
Jakieś lepsze zdjęcia na tekstury trzeba bo te co użyłem takie sobie są i przerobie model wtedy.
  Dodano: 11 Marca 2013, 23:12:51 A jak dorobić na oryginalny ukres taką czapkę półokrągła?

MaciejM:
Półkula?

klimczok_mk:

--- Cytat: macius5991 w 11 Marca 2013, 23:55:42 ---Półkula?

--- Koniec cytatu ---
Tak.

Rozi:
Ty się pytasz jak to w Maxie zrobić? Bo nieco się zgubiłem.

klimczok_mk:
Już wiem jak półkulę zrobić. (Biorę geosphere i zaznaczam poniżej hemisphere)
A np jak zaznaczyć ćwiartkę obiektu?
  Dodano: 12 Marca 2013, 09:53:32 Albo może da się zrobić walec z półokrągłą podstawą górną w 3ds max?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod