Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie

<< < (93/138) > >>

ISDR:
Jeszcze jedno. Kliknąłeś na kulkę z materiałem i dałeś Reset Map czy na szarej bez tekstury?

Benek:
Po kliknięciu na kulkę z materiałem daję Reset Map.
EDIT: dobra, działa. Klikałem na kulkę z teksturą, którą wcześniej nie mapowałem.

szogun:
Możesz mieć widoczne wszystkie 24 sloty od razu. W Material Editor -> Options -> na dole okienka Slots ustawiasz na 6x4. Wydaje się być to wygodniejszy układ od przewijania paska.

Benek:
Nie mogę sobie poradzić z taką rzeczą. Zrobiłem wskaźnik W11, ustawiłem model, tak by pivot był na dole. Zrobiłem też hierarchię. Okazuje się, że w scenerii źle to się wyświetla. Wskaźnik składa się z dwóch elementów. Jak to poprawnie wyeksportować do t3d?
Pivoty pierwotnie - tak był tworzony model.
Pivoty przy eksporcie - poobracałem i przesunąłem model względem pivota.
Zrobiłem też hierarchię i nadal źle to wygląda.

klimczok_mk:
Zaznacz cały model, wejdź utilities i collapse, kliknij collapse selected i zrobi ci się jeden model. Ustaw pivot na środku i powinno być dobrze.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod