Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
ISDR:
grass_rot.inc ma rotację w trzech osiach(można układać trawę na pochyłych terenach) ale i tak korzysta z tego samego pliku e3d co grass.inc.
Można modyfikować zieleń.txt na taki.
[TRAWY;nazwa=grass.inc]
aby wymusić korzystanie z pliku grass.inc.
Benek:
Teraz trudne pytanie. Robimy 2 plejny. Attachujemy je. Następnie dwa narożniki z jednego plejna ustawiamy w miejscu 2 narożników należących do drugiego plejna. W ten sposób powstał nam tak jakby jeden obiekt (nie widać nieciągłości). Ale gdy zaczniemy podnosić jeden z tych wspólnych narożników, tzn. ten punkt gdzie się nakładają oba narożniki, to okaże się, że jeden się podnosi, a drugi zostaje w miejscu. Czym je scalić? Jaką funkcją?
Rozi:
1. Weld - zaznaczamy oba wertexy i weldujemy.
2. Target weld - wciskamy najpierw pierwszy wertex a później drugi docelowy.
Jeżeli tego nie zrobisz, to powstaje degenerated triangle.
hunter:
A nie przypadkiem collapse?
EDIT. Przed chwila sprawdzilem. Nalezy uzyc Collapse.
Rozi:
A co ma nie tak opcja Weld i Target Weld?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej