Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie

<< < (8/138) > >>

Benek:
Tak. Czyli mam stworzyć plane o wymiarach 50 x 10 m, ale jak teraz zrobić tą powtarzalność teksturową? Przy mapowaniu ustawić 10 x 10 i wtedy w pionie mi się nie powtórzy, a w poziomie tak? A jak program nie zrozumie i przekręci teksturę o 90 stopni?

szczawik:

--- Cytat: Benek w 27 Listopada 2011, 22:54:28 ---A jak program nie zrozumie i przekręci teksturę o 90 stopni?

--- Koniec cytatu ---
To ją obróć w UnwrapMap o 900.

Benek:
Postanowiłem spróbować tej metody z road. Trzeba było obrócić teksturę lasu o 90 stopni, ale nie da się pozbyć przezroczystości. Wysokość (a za drugim razem szerokość) ustawiłem na 18 m, tak samo jak szerokość drogi. I nic z tego nie wychodzi.

ISDR:

--- Cytuj ---Chcę wstawić model lampy. Wybieram sobie lampę, ale ta ścieżka u góry nie zmienia mi się. Jak to zrobić, by działało?
--- Koniec cytatu ---
Prawy przycisk myszy w dowolnym miejscu na scenerii.
Z tymi drzewami jako road to musiałbyś specjalnie przygotować tekstury. Szybciej plane zrobisz.

Benek:
Też tak sądzę, z planem będzie szybciej. Lampy już wstawiłem ;)

Jak wykonać plane pod las? Można tak jak teren płaski, ale nie mogę wyczuć wymiarów. Fajnie byłoby jakby to był prostokąt o wymiarach powiedzmy 300 m na 20 m. Nadal jednak nie wiem czy mi te trójkąty nie będą znikać, gdyż nie wiem jakiej długością mogą być. Kolejna sprawa jest taka czy nie można plane stworzyć za pomocą boxa? Prosto wtedy można ustalić wymiary.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod