Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
Benek:
Zgadza się. Tak właśnie jest, w ogóle nie ubywa klatek. Ale jak niektórzy developerzy wiedzą, teren znika jak się za bardzo oddalimy od środka, więc na chwilę obecną nie jest to dobre rozwiązanie. Ra nad tym pracuje. Cieszę się, że jest szansa ukończyć MOP.
Zrobiłem formata. Przywróciło mi domyślne ustawienia. Nie mogę teraz przyłączać magnesem drzew do terenu. Zamiast trójkąta pojawia się krzyż, który nie przytwierdza drzew do powierzchni. Ktoś wie jak to zmienić?
OK - sam znalazłem. Trzeba prawym kliknąć na Snaps Toggle i zaznaczyć Surface.
Benek:
Czy rzeka jest wstawiana w identyczny sposób jak droga? Jeśli tak, to determinuje niezmienną szerokość koryta wzdłuż nurtu.
Ra:
--- Cytat: Benek w 11 Marca 2012, 10:19:53 ---Jeśli tak, to determinuje niezmienną szerokość koryta wzdłuż nurtu.
--- Koniec cytatu ---
Uzasadnij.
Benek:
Przy wstawianiu drogi z poziomu maxa mogę zmieniać sobie jej szerokość dla danego odcinka. Szerokość obowiązuje dla całego odcinka. Chyba że połączone dwa odcinki o różnej szerokości potrafią stworzyć płynne przejście pomiędzy szerokościami(?).
Siecool:
Potrafią, tylko trzeba dobrze zagrać łączeniami (punkty 1 i 2).
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej