Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie

<< < (64/138) > >>

Ra:

--- Cytat: Benek w 18 Stycznia 2012, 21:21:04 ---Czyli sprowadzenie do jednego node nie jest równoważne eksportowi modelu do t3d?
--- Koniec cytatu ---
To są dwie różne kategorie obiektów, inaczej konstruowane. W przypadku DL dużej różnicy nie ma (każdy ma własne DL, jedynie model można dodatkowo animować), natomiast przy VBO cały teren w jednym sektorze używa wspólnego VBO, podczas gdy każdy model ma osobne.


--- Cytat: Benek ---Pytanie brzmi: czy ten sposób opisany przez Ciebie robić tylko i wyłącznie z poziomu notatnika czy można to zrobić z poziomu maxa?
--- Koniec cytatu ---
Na Maxie się nie wyznaję, nigdy nie używałem.


--- Cytat: Benek ---Pytanie 2: co będzie wydajniejsze: skała w t3d czy z jednym node?
--- Koniec cytatu ---
Będzie wiedział ten, kto pierwszy sprawdzi. Ja póki co mogę tylko obstawiać.

firleju:
W zasadzie to jest przeróbka skryptów, żeby wszystkie trójkąty jednego obiektu wrzucała do jednego node.

Ra:
Tylko jeszcze trzeba przy tym uważać, żeby za dużego obszaru nie połączyć, bo będzie znikać po oddaleniu się od jego środka albo odwróceniu się tyłem. Łączone powinny być obiekty, których średnica nie przekracza 300-400m.

Benek:
Udało się. Po małych przeróbkach w exe, które dokonał Ra. Jestem pod wrażeniem. Skała zachowuje się tak, jakby jej nie było (wydajność). Już kolejny raz uratowaliście projekt MOP. Odwdzięczę się jak najlepszą scenerią! [EOT].

Czy jest gdzieś linijka w Maxie?

Quark-t:
Chodzi Ci o Measure Distance?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod