Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
Benek:
Czy można z góry helperom nadać odpowiednią wielkość? Bo ręcznie można to poprawiać dla każdego helpera, np. przy wstawianiu semaforów bok boxa ma rozmiar 8.0 jednostek. A ja chciałbym nadawać sygnałom 9.5.
Sawi:
Próbowałeś opcji Size? Za jej pomocą można zwiększyć jak i zmniejszyć helper.
Benek:
Tak, wiem to, napisałem w poprzednim poście, że można to zrobić dla każdego helpera osobno. A mnie chodzi, by ustalić to z góry dla każdego helpera.
firleju:
Na poziomie skrytpów ustala się rozmiar helpera podczas wstawiania.
A dokładnie w w pliku CreateSignal trzeba podmienić funkcję CreateObject na nastepującą:
--- Kod: ---tool CreateObject
(
local node
on mousePoint clickno do
if clickno == 1 then
(
node= Point pos:gridPoint cross:false axistripod:true size:9.5 box:true wireColor:(color 255 255 0)
str= "include;"+eFileName.text+";%;%;%;%;%;"
str= str+eSignalSymbol.text+";"
str= str+ePar7.text+";end //Signal"
setUserProp node "ExportString" str
if (eName.text=="Test_A") then
nodeName= "none"
else
if (getNodeByName eName.text)==undefined then
nodeName= eName.text
else
nodeName= uniqueName eName.text
node.name= nodeName
)
else
#stop
on mouseMove clickno do
(
node.pos= gridPoint
)
)
--- Koniec kodu ---
Quark-t:
A rozmiar helpera dla semaforów jest taki, że przykładając jego bok do toru mamy prawidłowo wstawiony sygnalizator względem skrajni.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej