Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie

<< < (33/138) > >>

Quark-t:
@bohun - każde źdźbło to osobny model? :)

matek123:
@Benek Zdaje mi się że są przytwierdzone, ale tu jest wyjaśnione jak zmienić http://eu07.pl/forum/index.php/topic,19878.0.html

bohunIC:

--- Cytat: Quark-t w 09 Grudnia 2011, 19:58:59 ---@bohun - każde źdźbło to osobny model? :)

--- Koniec cytatu ---

Od Wielkanocy 2009 ja wstawiam:)

A tak serio to nie to zwykly import INC ktory bedzie docelowo T3D podzielony na sektory z 200m LOD.

Benek - co ty mi tu opowiadasz, z Rozi'm jedziecie po calosci takie trasy ze glowa mala, jak widze swoja to sie wstydze.

Cesky Kretek:

--- Cytat: bohunIC w 09 Grudnia 2011, 19:26:30 ---A ja poszlem za ciosem bo jak zobaczylem co chlopaki robia u siebie - mysle ''starym dziadem'' nie bede. To jest moja pierwsza trawa.

--- Koniec cytatu ---
Że tak zacytuję legendarny forumowy tekst: "szukam szczęki u sąsiada na dole".

Benek:

--- Cytat: matek123 w 09 Grudnia 2011, 20:00:45 ---@Benek Zdaje mi się że są przytwierdzone, ale tu jest wyjaśnione jak zmienić http://eu07.pl/forum/index.php/topic,19878.0.html

--- Koniec cytatu ---
Nie o to chodzi :)


--- Cytat: bohunIC w 09 Grudnia 2011, 20:02:00 ---A tak serio to nie to zwykly import INC ktory bedzie docelowo T3D podzielony na sektory z 200m LOD.

--- Koniec cytatu ---
Czyli jak to robisz? Importujesz do INC i co dalej? Czy to zwiększy wydajność? Ja mogę mieć problem, bo na jednej warstwicy mam drzewa i trawy :/

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod