Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie

<< < (31/138) > >>

surgeon:

--- Cytat: Rozi w 07 Grudnia 2011, 18:30:09 ---Hejka. Tak się zastanawiam nad sensem tworzenia własnych modeli. Właśnie skończyłem konwersję modelu z Google SketchUp i powiem że po 1.5h godziny efekt jest niezły :) I to taki model dosyć skomplikowańszy. A budynki to pewnie 30 minut roboty i już :)

--- Koniec cytatu ---
Na modele ze sketchupa chyba trzeba mieć pozwolenie autora. A konwersja tychże może przyprawić o ból głowy. A potem jeszcze trzeba na nowo oteksturować. ;)

CTL:
Mają coś takiego jak poniżej do importu? Ja myślałem o czymś takim aby zrobić super modele zakładów przemysłowych jak w załączniku.

Benek:
Jak sobie podejrzeć punkty węzłowe odcinków torów? Tzn. który to 1, a który to 2.

EDIT:
Kliknąć na tor -> Modify -> Line -> Vertex -> Show Vertex Numbers.

Quark-t:

--- Cytat: Benek w 08 Grudnia 2011, 11:40:56 ---Jak sobie podejrzeć punkty węzłowe odcinków torów? Tzn. który to 1, a który to 2.
EDIT:
Kliknąć na tor -> Modify -> Line -> Vertex -> Show Vertex Numbers.

--- Koniec cytatu ---
http://eu07.pl/misc/edscen/start.html :)

Benek:
Od jutra wznawiam intensywne prace. Chciałbym zapytać jak wsadzić do scenerii most? Chodzi o fakt, że najpierw zrobię sobie rzekę wraz z korytem o przypadkowej szerokości. Czy będę mógł każdym mostem połączyć brzegi? Innymi słowy czy można mostowi ustalić dowolną szerokość?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod