Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie

<< < (4/138) > >>

ISDR:
Zaznacz i naciśnij "m".
Co do dds to faktycznie jest plugin.

EDIT
Kliknij też Customize->Viewport Configuration i zaznacz Smooth+Highlights abyś coś widział :)

hunter:
Nie mieszajcie, pozniej w ogole nie wyeksportuje takiego terenu. Zaznaczasz fragment, ktory ma miec inna teksture, a nastepnie robisz Detach - powoduje to wydzielenie fragmentu do nowego obiektu. Wtedy dopiero mapujesz go inna tekstura, robisz UVW Map i szafa gra.

Benek:
A jak mogę usunąć poprzedni object01? Tzn. to jest jakieś stare mapowanie, a chciałbym się go pozbyć. Zrobić to na nowo porządniej.
Ok, chyba po prostu należy zaznaczyć obiekt, edit --> delete.

Rozi:
Jak wiadomo, w maxie jest magnesik, dzięki któremu wstawiane drzewa mogą się wstawiać na poziomie terenu. Oczywiście w maxie się ustawiają równo z terenem, jednak się eksportują na Z=0. Jak to naprawić?

AtapiCl:
[Wątek ciekawy, więc przyklejam.]

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod