Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Jak zmienić model napędu zwrotnicy

(1/1)

matek123:
Witam. Jak mogę zmienić model napędu zwrotnicowego. Np. z takich jakie są na Quarku na wajchy, albo napędy elektryczne.

szczawik:
Jest to możliwe, chyba nawet dosyć łatwe do wykonania. Na podstawie scenerii testowej:
Mamy w niej dwa rozjazdy. Zastosowana jest jedna zwrotnica lewa:

--- Kod: ---include;zwrl34r300.inc;test_zwr01;0.396825;0.0;336.111;0.0;zwrot34r300pods-new;end
--- Koniec kodu ---
Oraz jedna zwrotnica prawa:

--- Kod: ---include;zwrp34r300.inc;zwr02;0.396825;0.0;1436.11;180.0;zwrot34r300pods-new;end
--- Koniec kodu ---
Wpis za "include;" odpowiada właśnie za napęd. Zmieniając go, zmienimy model. Należy pamiętać, aby parametry (na przykład promień) napędu były takie same. Wpis ostatni, tuż przed ";end" , odpowiada za teksturę podsypki. Powinna ona być kompatybilna z modelem rozjazdu.
Zmieniając hurtowo te dwa parametry we wpisach scenerii (na przykład Notatnikiem), można szybko i łatwo zmienić modele napędów na takie, które uznamy za stosowne. Pliki .inc (w każdym jest dokładny opis modelu) znajdują się bezpośrednio w katalogu /scenery, zaś tekstury podsypek są bezpośrednio w folderze /textures .

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod