Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC

<< < (12/13) > >>

szogun:
KOLZAM jedzie... ;]

WSK:

--- Cytat: szogun w 29 Grudnia 2011, 12:41:43 ---KOLZAM jedzie... ;]

--- Koniec cytatu ---
Ładny jest, ale tam jak masz zgarniacz po boku, z tego co mi się wydaje to paski są łączone z tym czołowym zgrniaczem. To są zdjęci od Darka tak?

szogun:
Tak.

WojTTek:
Fajnie że powstaje (powstał) model wózka motorowego, tamten WM15 denerwował na L053. Model kolegi @Szoguna będzie znacznie ciekawszy, i wreszcie będzie się nadawał do postawienia na odcinku robót torowych.
Mam tylko jedno pytanie jako nowicjusz:
Dlaczego tekstura czoła i boków (zaznaczam że chodzi mi o przestrzeń widoczną w oknach) jest tak ostra ? Czy dałoby się jakoś rozmyć czy ukryć te "twarde" kontury ? Rozumiem, wszystkie lokomotywy nawet w przypadku SM42 i SM42-12xx mają tekstury zwykłe i tego co za szybami, realne ze zdjęć. Natomiast pojazd tak mały i tak "oszklony" jak ów drezynka ma zbyt ostre kanty tego co widzimy przez szybę w oknach. @Szogun czy nie da rady jakoś "zamglić" tych szyb i kantów drugiego boku/czoła ? Nie mówię o El16 ASF z pierwszych wersji symulatora, gdzie nie było szyb a było wnętrze, mówię tylko czy nie da rady troszeczkę zamglić przejrzystości szyby na teksturze tak by ukryć "drugą stronę".
P.S. Jeżeli tak ma być i jest ten model wykonany (i tekstura) zgodnie z obowiązującymi normami to poproszę na bocznicę.
Pozdrawiam i powodzenia w pracy nad modelem :)

Patrykos:

--- Cytat: WojTTek w 30 Grudnia 2011, 00:14:54 ---Nie mówię o El16 ASF z pierwszych wersji symulatora, gdzie nie było szyb a było wnętrze

--- Koniec cytatu ---
Właśnie taka jeżdżąca szklarnia powinna być tak wykonana bo teraz to IMHO nie za dobrze wygląda. :/

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod