Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Kanał alpha

<< < (7/8) > >>

ABu:
Zerknę, ale nie obiecuję, że z tego coś będzie. Zresztą, przez najbliższych kilka dni mogę być zupełnie nie do życia (wkrótce mam wizyte u dentysty...).

Pozdrawiam
ABu

Marcin_EU:
Powinno wystarczyc wrzucenie wszystkich modeli z alpha do std::multimap ktore nam samo jak nalezy posortuje :)
Teoretycznie powinno sie sortowac po submodelach aby z wnetrzami nie bylo problemow ale to byloby juz skomplikowane a poza tym w symku nic nie powinno byc zrobione porzadnie bo to przeciez ma odzwierciedlac PKP ;)

Bart:
Przez przezroczyste szyby nie widać tylko tego co jest w alpha. Pamiętam że w Mechaniku 0.97c nie było tekstur TGA. Były BMP ale okna hal i lasy były przezroczyste. Jakby zdefiniować w BMP kolor "różowy" jako niewidzlany to może mógłby zastąpić TGA? Da się coś takiego wprowadzić?

Pit:
Ale co wtedy z półprzeźroczystością ? ;)

Bart:

--- Cytat: "Pit" ---Ale co wtedy z półprzeźroczystością ? ;)
--- Koniec cytatu ---


Mam nadzieje że jedno nie wyklucza drugiego. Wtedy okna zostaną półprzezroczyste, a cała reszta byłaby w BMP z niewidzialnym różem.
Mnie najbardziej zastanawia dlaczego przez półprzezroczyste szyby nie widać samych przewodów :| przecież to tylko linie...

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod