Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić

 Samoloty na scenerii

<< < (6/9) > >>

szczawik:
Rzeczywiście, to chyba Boeing 747. Kompletnie się na tym nie znam. Tak przy okazji, to ładniej by wyglądał 737.
A to tarcie to się zmienia zmieniając parametr friction, czyli 0.85 w poniższym kodze? W przypadku 0.0 nie będzie tarcia?

--- Kod: ---//-------------------------------------------------
// Object01
//-------------------------------------------------
node 800 0 none track road 100.0 5.0 0.85 -1 15 0 Flat vis
 none 6.0 none 0.2 0.2 0.5
44.252 200.0 -98.8306  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
44.252 200.0 1.16936  0.0  //point 2
0
endtrack
--- Koniec kodu ---

darek71wrc:
Jeszcze jak by zrobić taką texturę, To by już wyglądało jak na PKP :)

Ra:
Jak nie będzie tarcia, to samolot nie będzie się miał od czego odepchnąć i będzie stał w miejscu (poślizg). Tarcie wpisywane w tory nie jest tym samym, co opory ruchu. Aczkolwiek ujemne tarcie popycha pojazdy.

szczawik:
Tak, ale samolot ma wpisaną prędkość początkową wyższą od 0, więc się toczy po torze ze stałą prędkością. Działa bardzo dobrze.

ABu:
Dzięki temu, że samolot porusza się po trasie można wymodelować lotnisko ze startującym i lądującym samolotem (tor zapętlony, punkt startowy na pasie - lata temu widziałem takie rozwiązanie w jakiejś gierce). Myślę, że byłoby to zdecydowanie ciekawsze niż oglądanie samolotów na wysokościach przelotowych. Moim zdaniem dla samolotów poruszających się na dużych wysokościach spokojnie wystarczyłoby plane z teksturą samolotu i np. smug kondensacyjnych. Sam samolot na 10km chyba nie rzucałby się w oczy tak bardzo, żeby warto było go robić.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod