Autor Wątek:  Przeskalowanie (?) obiektu z realistycznych wymiarów do standardów symulatora  (Przeczytany 3235 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Tyrystor

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 530
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Tworzę z nudów słupy z nazwami stacji dla symulatora, według planów zawartych na GOOGLE Grafika. I tu mam pytanie. Jeżeli chciałbym ten obiekt umieścić testowo na TD, to obiekt wymaga specjalnego przeskalowania, aby jego wymiary nie były za duże na scenerii?

Offline szogun

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 5636
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 573
Nie, jeśli masz w programie 3d ustawione metry jako jednostki to wszystko powinno być ok.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Tyrystor

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 530
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Skoro tak mówisz. Bo mój znak ma wysokość 2 metry z kawałkiem i nie wiem czy będzie wyższy od lokomotywy :-P.
« Ostatnia zmiana: 09 Sierpnia 2011, 23:14:56 wysłana przez Quark-t »

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6169
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 889
Lokomotywy mają po 4 metry :P
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.