Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Poprawność układu torowego/sygnalizacji.
firleju:
Jeśli masz takie godzinowe natężenia osobowe, to powinno projektować się bezkolizyjne podejście od niezelektryfikowanej. Nawet jeśli dalej masz linię jednotorową.
Resztę uwag dał już jubaj.
Edit:
Zwracam uwagę, że próba hamulca trwa min. 45 [min], więc start nie możesz dać na 30 [min]. Ale to szczegóły.
Niebugoclaw:
@matek123 jakie ma znaczenie 60 na niezelektryfikowanej? Po anglikach możesz na wprost do stówy grzać.
Rudzik:
--- Cytuj ---bezkolizyjne podejście od niezelektryfikowanej
--- Koniec cytatu ---
Chodzi o ew. manewry, by nie wyciągać na szlakowy? Tylko żeberko dorobić?
firleju:
Nie, masz możliwość jednoczesnego obsługiwania dwóch lini na tej samej głowicy stacyjnej, plus ograniczasz ilość przebiegów kolizyjnych na głowicy po lewej stronie. Dodatkowo masz możliwość obsługi ruchu towarowego z linii niezelektryfiowanej bez przecinania linii głównej (jeśli będzie odpowiednie połączenie grupy towarowej).
Rudzik:
--- Cytuj ---Dodatkowo masz możliwość obsługi ruchu towarowego z linii niezelektryfiowanej bez przecinania linii głównej (jeśli będzie odpowiednie połączenie grupy towarowej).
--- Koniec cytatu ---
Wiadukt nad linią główną łączący linię niezelektr. z torami towarowymi?
--- Cytuj ---masz możliwość jednoczesnego obsługiwania dwóch lini na tej samej głowicy stacyjnej
--- Koniec cytatu ---
To już jest zrobione na prawej głowicy. Spokojny wjazd z linii niezelektr. na tor 1 i 2.
--- Cytuj ---plus ograniczasz ilość przebiegów kolizyjnych na głowicy po lewej stronie.
--- Koniec cytatu ---
Chodzi o te trapezy zamiast anglików?
YouBy, już wiem, o co chodzi z tymi anglikami:
--- Cytuj ---W modernizowanych układach torowych należy unikać rozjazdów krzyżowych w torach głównych, gdyż ograniczają one prędkość przejazdu "na wprost" do 100 km/h.
--- Koniec cytatu ---
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej