Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Bh w w barwach Warmińsko-mazurskiego

<< < (3/4) > >>

szogun:
Nie warto dublować pracy.

Proponuję któreś z tych zdjęć:
http://eu07.pl/userfiles/8463/foto-tex_ep07-198_pkpic.rar;
http://eu07.pl/userfiles/9629/foto-SU45-213.7z (co prawda czoło nie jest zbyt świetne, ale boki ok);
http://eu07.pl/userfiles/8463/priv-TEKSTURY_EU07_421_Maciej_Praga.rar;
http://eu07.pl/userfiles/9340/foto-ep09_027.zip;
http://eu07.pl/userfiles/8463/foto-en57_1136_skm_trojmiasto.rar.

youBy:

--- Cytat: szogun w 11 Lipca 2011, 18:02:28 ---Nie warto dublować pracy.

--- Koniec cytatu ---
Jeśli ktoś uczy się robić tekstury, to może brać się za rzeczy już zrobione, aby mieć jakiś poziom odniesienia. Nie oszukujmy się, wprawę nabiera się powoli. Jeśli początkujący zrobi jakąś teksturę z nowego materiału, to bardzo możliwe, że i tak będzie ją trzeba kiedyś poprawić. Również testujący będą mieli ułatwione zadanie i nie trzeba będzie po raz kolejny przechodzić przez pewne rzekome błędy, które błędami nie są, bo tak jest :)

matek123:
Wziąłem się za robienie tekstury EP07-198.  Czy elementy takie jak reflektory dolne i gniazda sterowania wielokrotnego trzeba zamalować?

szogun:
Elementy które są wymodelowane, obowiązkowo trzeba wyretuszować z pudła lokomotywy. Są na nie osobne miejsca na mapowaniu.

matek123:
Dobrze rozumiem, że w gimpie najpierw kliknąć na pobieranie koloru, potem zaznaczyć próbkowanie średniej koloru, pobrać go i po prostu pędzlem zamalować?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod