Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Passenger Pack No.3

<< < (42/44) > >>

tmj:
PNG nie jest "w miare" bezstratne, tylko po prostu bezstratne. "Ideologicznie" to taki sam format jak TGA albo GIF ktore rowniez moga miec aktywna kompresje i zmniejszyc rozmiar pliku.

(no chyba ze ktos robi przy okazji redukcje do 256 kolorow, ale nie mylmy pojec)

Cesky Kretek:
Miałem dzisiaj chwilę, więc postanowiłem poprawić stare tekstury WLAB oraz dodać kilka nowych. W załączniku zestawienie wszystkich obecnych tekstur.
Wg spisu od góry:

* 52 51 70-40 095-3
* 52 51 70-80 342-9
* 52 51 70-80 346-0
* 52 51 70-80 118-3
* 52 51 70-80 071-4
* 52 51 70-80 025-0
* 52 51 70-80 209-8
* 52 51 70-80 001-0
* 52 51 70-80 348-6
* 52 51 70-80 027-6
* 52 51 70-80 387-4Ze względu że są to tekstury oparte o prawdziwe zdjęcia (nie fototekstury), wobec czego musiałem trochę improwizować z numeracją - dobierałem je po kolorystyce/układzie malowania. Jeśli uważacie że któryś numer jest nieprawidłowy dajcie znać w komentarzach to podmienimy na inny, bardziej właściwy dla danego malowania.

Jeśli uważacie że któregoś schematu jeszcze brakuje to również dajcie znać + załączcie fotografię na podstawie której będzie można się opierać.

Jaco:
Jednej rzeczy nie skumałem: "Ze względu że są to tekstury oparte o prawdziwe zdjęcia (nie fototekstury)". Proszę rozwiń myśl, bo "Fototekstura to tekstura wykonana ze zdjęcia cyfrowego".

Piotr93:
Są to tekstury na stare mapowanie zapewne. Dla tego trzeba je przenieść na nowy.

jakubg1:
Chodzi raczej o to, że tekstury nie są zrobione ze zdjęć jako takich, a raczej wiele kopii jednej tekstury które zostały poddane fotomontażowi w celu upodobnienia do wagonów ze zdjęć.

Zamiast spekulować zaczekajcie na odpowiedź Czeskiego :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod