Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Tekstury wyświetlają się od drugiej strony.
matek123:
Witam. Próbuję zrobić SU42 na bazie SP42. Za pomocą rainsted otworzyłem plik .t3d, potem zapisałem go w formie .3ds. Importowałem zmodelerem i eksportowałem do .3ds. Uruchomiłem gmaxa i importowałem plik, i ukazał się model sp42 w takiej formie. Większość tekstur jest na "lewej stronie".
Ra:
Wygląda jak wywrócony na lewą stronę. Trzeba by odwrócić wszystkie trójkąty.
matek123:
Podwozie, reflektory i barierki są dobre, więc nie wiem jak to załatwić, żeby jak się "buda" odwróci to żeby reszta się mi z powrotem nie wywróciła.
tom_21_pl:
Nie znam się na tym ale z logicznego punktu widzenia trzeba by odwrócić tylko te trójkąty "budy".
Cesky Kretek:
Myślę, że rozwiązaniem będzie - zaznaczenie trójkątów i zastosowanie opcji 'invert normals' - czy jakoś tak.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej