Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić
Projekt SKM Trójmiasto - sceneria do symulatora
MaciejM:
Tak.
krzysztof3011:
Mogę obfotografować stacje Wejherowo Śmiechowo i Wejherowo Nanice. Jak będę miał dobry nastrój to nawet Wejherowo i Redę Pieleszewo. Nie mam jednak doświadczenia w tego typu przedsięwzięciach.
Jakie są wymogi wobec zdjęcia nadającego się na teksturę? Jaka rozdzielczość, odległość od obiektu itp.
Czy mile widziane będą odręcznie narysowane ("na oko") plany stacji i okolicy torów? Jak szczegółowe mają być informacje o np. drzewach?
Proszę o udzielenie mi wszelkich wskazówek. Bardzo chciałbym pomóc.
MaciejM:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,17785.0.html - tutaj Kolego masz wszystko opisane :)
kamil1306:
--- Cytat: kamil1306 w 08 Września 2011, 16:05:02 ---Posiadam WOSy dla tych linii z tego roku, wrzucać?
--- Koniec cytatu ---
Proszę: http://eu07.pl/userfiles/8476/priv-WOSy.7z
mmaciek3905:
Miło, że znalazło się trochę chętnych do pomocy. Bardzo mnie to cieszy.
Lista stacji do obfotografowania, obok będę dodawał nicki, osób które mogą się podjąc focenia. O zgłoszenia do fotografowania proszę na PW, dodam każdego do listy kontaktów. Najlepiej jakby kilka osób przy stacji było - zawsze więcej materiałów ;) Możecie się umówić na jeden dzień jakoś na danej stacji aby zdjęcia były wykonane w tym samym czasie, przy odpowiednim nasłonecznieniu. Żeby potem nie było, że tutaj jasno a tam ciemno i jest problem. Z resztą, ważne że bedzie coś ;) Kombinujcie :)
--- Cytuj ---Gdańsk Główny - Lorem
Gdańsk Stocznia - Lorem
Gdańsk Politechnika - Lorem
Gdańsk Wrzeszcz - Rma, Lorem
Gdańsk Zaspa - Rma
Gdańsk Przymorze-Uniwersytet - Rma
Gdańsk Oliwa - Rma
Gdańsk Żabianka-AWFiS - Rma
Sopot Wyścigi -
Sopot -
Sopot Kamienny Potok -
Gdynia Orłowo -
Gdynia Redłowo - JONIN_EZT
Gdynia Wzgórze Św. Maksymiliana - JONIN_EZT
Gdynia Główna - JONIN_EZT
Gdynia Stocznia - JONIN_EZT
Gdynia Grabówek -
Gdynia Leszczynki -
Gdynia Cisowa -
Gdynia Cisowa Elektrowozownia -