Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Szkoła eventowa. Co wy na to? Pytania dotyczące eventów.

<< < (10/16) > >>

Wokulski:
Już jest okej, dzięki bardzo za pomoc.

Sawi:
Ok spoko źle to odebrałem. Czyli jednym słowem trzeba zamienić zarówno punkty, jak i vectory łącznie z komentarzami :). Ja swego czasu na Bałtyku miałem z tym problem, bo zamieniłem tylko punkty bez vectorów, a komentarze to swoją drogą zdarzyły się za pierwszymi razami i myślówka czemu kule to się nie zmienia:).

popatrz:
Zabawna sytuacja.


--- Cytat: Woku w 25 Stycznia 2013, 21:48:15 ---zmienić skład stojący na torze to wystarczyło zmienić vectory i punkty

--- Koniec cytatu ---
Nie trzeba modyfikować scenerii. Wystarczy zrobić odpowiedni trainset z lokiem na końcu odwróconym za pomocą -1 np:

--- Kod: ---trainset none start 0.0 -0.1
node -1 0 Uacs01 dynamic pkp\uacs_v3 33_51_930_7_616-3 408s 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 Uacs02 dynamic pkp\uacs_v3 33_51_930_8_154-4 408s 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 Uacs03 dynamic pkp\uacs_v3 33_51_930_8_542-0 408s 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 ET22-256 dynamic pkp\et22_v2 201e-w-256 201e-w -1 headdriver 3 0 enddynamic
endtrainset
--- Koniec kodu ---

[PIASKOWNICA]Jeśli chodzi o komentarze, wszystko od "//" do końca linijki parser ignoruje. W torach komentarze nie są do niczego potrzebne.
Dodatkowo można robić komentarze wielolinijkowe jak niżej:

--- Kod: ---/*tralala
lalala
lala
lala*/
--- Koniec kodu ---
[/PIASKOWNICA]

Ra:
W takim składzie powinieneś dać reardriver i nie da się na nim założyć końcówek.

adsim:
Obracanie lokomotyw dwukabinowych jest bezcelowe;).

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod