Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Tory w dużej odległości od środka układu współrzędnych

(1/2) > >>

dymus:
Mam problem dotyczący rozwoju pewnej scenerii, zauważyłem u siebie coś takiego, że około 100 – 110km od środka układu współrzędnych tory równoległe zaczynają się rozchodzić i 'wężykować', dobrze ustawione zwrotnice i tory pomiędzy nimi zaczynają się rozchodzić, przez co średnio to wygląda i też może powodować nulltrack'i. Trasa jest robiona w 3ds.
Czy ktoś ma jakieś pomysły/propozycje jak to zrobić/przerobić żeby było dobrze?

Quark-t:
Wyrównaj tory do współrzędnych o mniejszej ilości liczb po przecinku, i połącz flexami z "pierwotną" częscią. Na drugim screenie to coś za blisko są te zwrotnice, żeby nie było takiego "zygzaka".

youBy:
To niewiele da. 3ds operuje na liczbach o zbyt małej precyzji, żeby tory równoległe były dalej równoległe.

AtapiCl:

--- Cytuj ---3ds operuje na liczbach o zbyt małej precyzji
--- Koniec cytatu ---

Z tego samego powodu przesuwanie torów w 3dsie też nie jest wskazane. Masowe przesuwanie całych odcinków może spowodować wysyp sporej ilości nulltracków na łączeniach. Ale to tak na marginesie.

dymus:

--- Cytat: Quark-t w 08 Maja 2011, 23:18:54 ---Wyrównaj tory do współrzędnych o mniejszej ilości liczb po przecinku, i połącz flexami z "pierwotną" częscią. Na drugim screenie to coś za blisko są te zwrotnice, żeby nie było takiego "zygzaka".

--- Koniec cytatu ---
Tak jak napisał wyżej @youBy metoda nieskuteczna, tory nadal krzywe.


--- Cytat: ZiomalCl w 12 Maja 2011, 19:18:33 ---Z tego samego powodu przesuwanie torów w 3dsie też nie jest wskazane. Masowe przesuwanie całych odcinków może spowodować wysyp sporej ilości nulltracków na łączeniach. Ale to tak na marginesie.

--- Koniec cytatu ---
Na trzy takie masowe przesunięcia, jakie zrobiłem, nie było odcinka na którym by jakiś nulltrack niewystąpił.

Natomiast wpadłem na pomysł użycia funkcji origin, pierwotnie pochodzącej ze starej trasy o nazwie 'Testowo'. Jak na razie jest to najlepsza metoda.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod