Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić
Kiosk ruchu model
Bombardier:
Wielkość i gęstość siatki można sobie ustawić (customize -> grid and snap settings).
intelIC:
Ja mam najwyrazniej mniejsza siatke ;). Dziwne bo nie zmienialem nic. I powracajac do tematu watku, to czy po tych przerobkach i oteksturowaniu bedzie to sie nadawac do maszyny? Pozdrawiam.
WSK:
--- Cytat: intelIC w 13 Marca 2011, 13:03:10 ---I powracajac do tematu watku, to czy po tych przerobkach i oteksturowaniu bedzie to sie nadawac do maszyny? Pozdrawiam.
--- Koniec cytatu ---
Tak. Musisz zassać skrypty, które są na forum. Ogólnie mówiąc wszystko jest napisane. Musisz też zoptymalizować model, czyli usunąć niewidoczne płaszczyzny, jak np. spód modelu itp..
intelIC:
--- Cytat: WSK w 13 Marca 2011, 13:14:07 ---
--- Cytat: intelIC w 13 Marca 2011, 13:03:10 ---I powracajac do tematu watku, to czy po tych przerobkach i oteksturowaniu bedzie to sie nadawac do maszyny? Pozdrawiam.
--- Koniec cytatu ---
Tak. Musisz zassać skrypty, które są na forum. Ogólnie mówiąc wszystko jest napisane. Musisz też zoptymalizować model, czyli usunąć niewidoczne płaszczyzny, jak np. spód modelu itp..
--- Koniec cytatu ---
Skrypty zassalem juz dawno ;) I model jest zoptymalizowany, czyli teraz tylko pozostaje oteksturowanie. Pozdrawiam.
WSK:
Jak oteksturujesz to zrób następująco:
Zakładka MaxScript->Run script->wybierasz ścieżkę np.(c:/3dsmax7/scripts/EU07). W folderze scripts kliknij na plik o nazwie main, po chwili uruchomią się skrypty. W menu skryptów wybierasz T3D export, no i dalej już sprawa jasna. Jeszcze tylko dodam, jeżeli tekstury znajdują się w folderze textures/intelIC, to model musi być wyexportowany do folderu models/intelIC.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej