Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić

 Kiosk ruchu model

<< < (4/5) > >>

Bombardier:
Wielkość i gęstość siatki można sobie ustawić (customize -> grid and snap settings).

intelIC:
Ja mam najwyrazniej mniejsza siatke ;). Dziwne bo nie zmienialem nic. I powracajac do tematu watku, to czy po tych przerobkach i oteksturowaniu bedzie to sie nadawac do maszyny? Pozdrawiam.

WSK:

--- Cytat: intelIC w 13 Marca 2011, 13:03:10 ---I powracajac do tematu watku, to czy po tych przerobkach i oteksturowaniu bedzie to sie nadawac do maszyny? Pozdrawiam.

--- Koniec cytatu ---
Tak. Musisz zassać skrypty, które są na forum. Ogólnie mówiąc wszystko jest napisane. Musisz też zoptymalizować model, czyli usunąć niewidoczne płaszczyzny, jak np. spód modelu itp..

intelIC:

--- Cytat: WSK w 13 Marca 2011, 13:14:07 ---
--- Cytat: intelIC w 13 Marca 2011, 13:03:10 ---I powracajac do tematu watku, to czy po tych przerobkach i oteksturowaniu bedzie to sie nadawac do maszyny? Pozdrawiam.

--- Koniec cytatu ---
Tak. Musisz zassać skrypty, które są na forum. Ogólnie mówiąc wszystko jest napisane. Musisz też zoptymalizować model, czyli usunąć niewidoczne płaszczyzny, jak np. spód modelu itp..

--- Koniec cytatu ---
Skrypty zassalem juz dawno ;) I model jest zoptymalizowany, czyli teraz tylko pozostaje oteksturowanie. Pozdrawiam.

WSK:
Jak oteksturujesz to zrób następująco:
Zakładka MaxScript->Run script->wybierasz ścieżkę np.(c:/3dsmax7/scripts/EU07). W folderze scripts kliknij na plik o nazwie main, po chwili uruchomią się skrypty. W menu skryptów wybierasz T3D export, no i dalej już sprawa jasna. Jeszcze tylko dodam, jeżeli tekstury znajdują się w folderze textures/intelIC, to model musi być wyexportowany do folderu models/intelIC.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod