Symulator EU07 (i nie tylko) > Wydział zamówień
Zdjęcia wagonu Sgs.
Mihau:
To zależy jaki ładunek znajduje się w kontenerze i jak jest rozmieszczony. Z doświadczenia wiem że załadowany kontener 20ft może być znacznie cięższy niż załadowany 40ft. Średnia ładowność kontenera wynosi około 22t, w praktyce waga załadowanego kontenera 20ft dochodzi nawet do 30 a nawet 35t. Sam byłem świadkiem jak Kalmar(wózek kontenerowy) miał problem z podjęciem kontenera z naczepy. Jak się potem okazało waga tego 20-stopowca prawie 34t.
WSK:
--- Cytat: Mihau_PCC w 15 Marca 2011, 08:10:15 ---Chciałem zauważyć, że kontener 40ft nie zawsze jest ustawiony centralnie na środku wagonu. Często zdarza się ustawić go tak jak na ostatnim screenie tak by zostało miejsce na kontener 20ft.
--- Koniec cytatu ---
Jak byłem w Kościerzynie to cały skład kontenerów, jechał w taki sposób. W załączniku przykładowe zdjęcie, trochę ucięte bo cel wykonania tej fotografii był inny.
adsim:
Być może ładunek w kontenerze obciążał tylko jeden koniec i dla lepszego rozłożenia ciężaru, tak właśnie ustawili. Ciekawa sprawa:).
tomekilawa:
Rozmawiałem z gościem z biura wagonowego PKP Cargo w Iławie, to twierdził że ułożenie kontenera na wagonie nie ma znaczenia, byle był dobrze zabezpieczony i umocowany do wagonu.
Lorem:
--- Cytat: tomekilawa w 15 Marca 2011, 18:49:57 ---(...)ułożenie kontenera na wagonie ma znaczenia(...)
--- Koniec cytatu ---
To w końcu ma znaczenie, czy nie? Bo wyszło tak, że błąd może być w dwóch miejscach: pominięte nie (wówczas byłoby "nie ma znaczenia") lub zamienione e na a (i wówczas byłoby "ma znaczenie").
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej